Herstellingen

Beste klant,

Een onderhoud of een herstelling kan steeds via ons webformulier/mail of telefonisch aangevraagd worden.

Voor dringende herstellingen kan u ons steeds telefonisch bereiken tijdens de kantooruren. Indien u na de werkuren belt of u kan ons niet direct bereiken kan u steeds een bericht nalaten op de voicemail en zal een medewerker u zo snel als mogelijk contacteren en trachten te helpen.

Wat te doen bij een storingen?

1. Indien u dringend weg moet ontgrendelt u de poort met de bijhorende ontgrendelsleutel, wij leveren bij poorten die door ons geïnstalleerd worden steeds min 2 sleutel bij de automatisatie.
2. Controleer of de zekering waar de poort op aangesloten zit aanstaat, springt de zekering af bij het bedienen van de poort dan spreken we vermoedelijk van een kortsluiting. Het is raadzaam om bij problemen met de stroomvoorziening niet zelf dit probeert te maken maar dit enkel door een erkende professional te laten verhelpen, dit om schade en letsel te voorkomen.
3. Kijk uw sensoren/fotocellen na. U beweegt uw hand tussen de sensoren/fotocellen, indien u GEEN klik geluid hoort dan zijn de sensoren/fotocellen mogelijk geblokkeerd door onkruid, ongedierte, ….. . Opgelet een draaipoort heeft meestal 2 paar fotocellen.
4. Controleer al uw bedieningen. Reageert uw poort niet op de handzender? Klavier? Binnenpost van uw videofonie? Smartphone?
5. De nieuwste installaties hebben een afleesbare display, u kan deze informatie makkelijk aan ons doorgeven.